Egy olyan korszakban, amikor a zene és a divat fúziója határozza meg a kulturális korszellemet, az Acne Studios zökkenőmentesen integrálta a K-Pop virágzó vonzerejét 2024 tavaszi kampányába. Ennek a stílusos konvergenciának a középpontjában az ILLIT áll , a friss arcú K-Pop együttes, amely március 25-én megjelenő debütáló minialbumával, a „SUPER REAL ME”-vel készen áll a globális zenei színtérre. MINJU, MOKA, WONHEE és IROHA – vibráló energiát hoz, amely jól rezonál a Z generáció előrelátó szellemiségével, a HYBE LABELS és a BELIFT LAB égisze alatt.

Az ILLIT és az Acne Studios együttműködése a zenekar születésének egy jelentős pillanatát jelöli a divatház 2024. februári párizsi őszi/téli bemutatóján. Ez a partnerség a növekedés és a felfedezés iránti kölcsönös elkötelezettséget hangsúlyozza, mivel a banda az Acne Studios alkotásait viseli majd az év folyamán soron következő fellépéseiken és fellépéseiken.
Jonny Johansson, az Acne Studios látnoki kreatív igazgatója megosztja inspirációját, és kijelenti: „A zene mindig is kulcsfontosságú volt az életemben, hídként szolgálva a hangzás és a stílus birodalma között. A K-Pop globális reflektorfényében jelenleg az ILLIT-tel való együttműködésünk a karrierjük kezdetétől fogva megtestesíti az új tehetségek gondozása iránti elkötelezettségünket, és összecseng az új generáció törekvéseivel.”

A kampány, amelyet Charlotte Wales fotós és Léopold Duchemin stylist keltett életre Londonban, a lágy, pasztell árnyalatok és csillogó képek vizuális lakomája, amely az ILLIT-et az SS24 kollekció kiemelkedő darabjaiban örökíti meg, beleértve a kulcsfontosságú farmer megjelenést és kiegészítőket. A képek nemcsak az együttes dinamikus jelenlétét mutatják be, hanem bemutatják az Acne Studios klasszikussá váló Multipocket táskáját is, bagettjeiben és mikroiterációiban, valamint az elegáns Platt mini válltáskát.
A svéd divaterőművel való együttműködésükre gondolva az ILLIT lelkesedésüket fejezte ki: „Hihetetlen megtiszteltetés az Acne Studiosszal dolgozni, még a hivatalos bemutatkozásunk előtt. Az első európai utazásunk a londoni forgatásra szürreálisnak tűnt, tele új élményekkel és örömmel. Kíváncsian várjuk a kampány fogadtatását, és reméljük, hogy kollektív energiánk rávilágít az ILLIT és az Acne Studios közötti szinergiára.”

A 2024. március 14-én induló kampány célja a globális hirdetési csatornák, online platformok és üzletek arculata, amely egy figyelemre méltó fejezetet jelent a zene és a divat folyamatos narratívájában. Az Acne Studios legújabb vállalkozása nemcsak a feltörekvő tehetségek támogatására való hajlamát emeli ki, hanem a kortárs kultúra élvonalában lévő márka státuszát is megerősíti.

