A CHANEL legújabb bemutatóján a 2024-es tavaszi szemüvegkollekció a stílus szimfóniájaként jelenik meg, visszaadva a ház szabadságának és kifinomult figyelmen kívül hagyásának örökségét. Virginie Viard kreatív igazgató , aki a Villa Noailles építészeti pompájából, valamint Marie-Laure de Noailles és Gabrielle Chanel lendületes életéből merít ihletet, olyan felállást mutat be, amely a funkciót a luxussal párosítja.

A kollekció feltűnő fekete napszemüvegekkel indul, melyeket arany láncok díszítenek, rábólintva a kifutóshow nyitó sziluettjére. Ez a kiegészítők párosítása a nagy divattal a CHANEL mesterségét mutatja a hasznosság és az elegancia ötvözésében. A tervezési bonyodalmak nem érnek véget; egy kiemelkedő darab Blue Light lencséket tartalmaz, amelyek elegáns fekete acetát keretbe vannak beállítva, négyszögletes formájukat a CHANEL ikonikus, bőrrel átfont fémlánca hangsúlyozza. Ez a részlet nem csak a keret meghosszabbításaként szolgál, hanem sautoir nyakláncsá fejlődik, új megjelenést kínálva a szemüvegnek, mint sokoldalú kiegészítőnek.
Az 1990-es évek hangulatát visszaadva a kollekció másik figyelemre méltó dizájnja az acetát napszemüvegben ölt testet, amelyet a korszak emblematikus pajzskeretei ihlettek, kiegészítve a jellegzetes láncmotívummal. Mindeközben a geometrikus minták utat találnak a szemüvegek vonalába a négyzet alakú napszemüvegeken keresztül, amelyek dupla híddal vannak ellátva, amelyet feltűnő kettős C motívumban nyomott acetát díszít. Ez a dizájnválasztás a konfekciókollekció csíkos kabát- és nadrág-együttesét idézi, hangsúlyozva a CHANEL divat- és kiegészítőinek zökkenőmentes integrációját.
A 2024-es tavaszi-nyári szemüvegkollekció, amely márciustól a CHANEL butikokat díszíti, a márka innováció, minőség és időtlen stílus iránti megingathatatlan elkötelezettségét bizonyítja. A CHANEL minden egyes darabjával továbbra is feszegeti a szemüvegek által képviselt határokat, a funkcionális tárgyakat a személyes stílus és elegancia fenséges kifejezéseivé alakítva.

