Feliratkozási Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató – Asian Media Group USA Inc.

nov 3, 2025 | Üzlet

Az online kommunikáció és marketing világában egyre fontosabb, hogy a felhasználók tisztában legyenek azzal, milyen feltételekkel iratkoznak fel hírlevelekre, milyen adatokat kezelnek róluk, és hogyan élhetnek jogaikkal. Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk az Asian Media Group USA Inc. által alkalmazott feliratkozási feltételeket, az adatkezelési gyakorlatot, valamint a leiratkozás menetét.

1. A feliratkozás elfogadása és feltételei

Amikor Ön a ‘Feliratkozás’ gombra kattint, ezzel kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az Asian Media Group USA Inc. és annak leányvállalatai elektronikus úton – e-mailben és nyomtatott formában – marketingkommunikációkat, hírleveleket, valamint iparági partnereik és szponzoraik promóciós termékinformációit küldjék el Önnek.

Ez a hozzájárulás alapvető ahhoz, hogy rendszeresen értesüljön a legfrissebb ajánlatokról, eseményekről és egyéb releváns információkról, amelyek az Ön érdeklődési körébe tartozhatnak.

2. Az adatkezelés célja és módja

Az Ön által megadott e-mail címet kizárólag arra használjuk fel, hogy személyre szabott kommunikációt biztosítsunk. Ez azt jelenti, hogy nem csupán általános hírleveleket küldünk, hanem olyan ajánlatokat és információkat is, amelyek igazodnak az Ön érdeklődési köréhez.

Fontos tudni: Az adatokat bizalmasan kezeljük, és csak a szükséges mértékben tároljuk. Az Asian Media Group USA Inc. elkötelezett amellett, hogy megfeleljen az adatvédelmi előírásoknak és biztosítsa az Ön személyes adatainak védelmét.

3. Leiratkozás lehetősége és adatmegőrzés

Bármikor élhet a jogával, hogy visszavonja hozzájárulását. Ehhez egyszerűen csak kattintson a hírlevelek alján található ‘Leiratkozás’ linkre. Ezáltal megszünteti további marketingkommunikációk fogadását.

Azonban fontos megjegyezni, hogy az Ön adatait még a leiratkozást követően is tároljuk legfeljebb 30 napig. Ez az időszak lehetővé teszi számunkra az esetleges adminisztratív vagy jogi kötelezettségek teljesítését.

4. Kapcsolatfelvétel és további információk

Ha szeretné megtudni, hogyan kezeljük és tároljuk személyes adatait, vagy bármilyen kérdése van adatvédelmi gyakorlatunkkal kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen:

  • E-mail: data@amg.biz

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére minden adatvédelmi kérdésben és segítenek eligazodni a folyamatokban.

Összegzés

A feliratkozási feltételek átláthatóvá teszik, hogy milyen módon kommunikálunk Önnel, miként kezeljük adatait, valamint hogyan élhet jogaival. Az Asian Media Group USA Inc.-nél kiemelten fontosnak tartjuk a bizalom kiépítését és fenntartását ügyfeleinkkel.

Ön tehát akkor iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne naprakész információkat kapni iparági újdonságokról és exkluzív ajánlatokról – mindezt biztonságos keretek között.

Forrás: https://www.indiaweekly.biz/canada-india-relation-us-tensions/

NZXT Flex bérleti szolgáltatás: Szövetségi bíróság elé kerül a vitatott PC előfizetés

NZXT egykor nagy reményeket fűzött a 2024-ben indított Flex programjához, amely havi előfizetéses formában kínált játékra optimalizált számítógépeket. A szolgáltatás célja az volt, hogy megfizethető alternatívát nyújtson azoknak a játékosoknak, akik nem tudták vagy...

Palantir Technologies: Kiemelkedő negyedéves eredmények és mesterséges intelligencia hajtotta növekedés

Alex Karp, a Palantir Technologies Inc. vezérigazgatója 2025. március 13-án a kaliforniai Palo Altóban megrendezett AIPCon konferencián beszélt a vállalat legfrissebb eredményeiről. A cég legutóbbi negyedéves jelentései felülmúlták az elemzői várakozásokat, és a...

Spotify streaming csalás: milliárdos botstream-ek és a Drake-ügy részletei

A közelmúltban Kalifornia szövetségi bíróságán benyújtott csoportos kereset komoly vádakat fogalmaz meg a Spotify streaming szolgáltatóval szemben. A per szerint a platform nem tett eleget annak érdekében, hogy megakadályozza a streaming csalásokat, amelyek között...

Az elektromos autók értékesítése az USA-ban a támogatások megszűnése után – Részletes elemzés 2025-ben

Az elektromos autók (EV) piaca az Egyesült Államokban jelentős változásokon megy keresztül 2025-ben, miután a kormányzati támogatások véget értek. A legfrissebb eladási adatok alapján egyértelműen látszik, hogy a támogatások megszűnése komoly hatással volt az EV-k...

Mike Joyce és a The Smiths: A dobos emlékei és a legendás banda története

„Ez félelmetes volt” – mondja Mike Joyce, miközben a manchesteri Stock Exchange Hotel palotás lakosztályában ül. A dobos élete egyik legkedvesebb koncertjéről mesél, amelyet a The Smiths-szel adott 1986 júliusában, amikor a The Queen Is Dead turné Salford Maxwell...

OpenAI 38 milliárd dolláros kapacitásvásárlási szerződést kötött az Amazon Web Services-szel

Az OpenAI, a mesterséges intelligencia (AI) egyik legjelentősebb startupja, amelynek értéke eléri az 500 milliárd dollárt, új mérföldkőhöz érkezett: első alkalommal írt alá szerződést az Amazon Web Services (AWS) vezető felhőinfrastruktúra szolgáltatóval. A...

Jennifer Lawrence és David O. Russell: Egy különleges művészi kapcsolat a filmvásznon

Jennifer Lawrence nemrégiben a The New York Times “The Interview” podcastjában nyíltan beszélt arról, hogy soha nem érezte magát megalázva David O. Russell rendező által, aki gyakran került kritikák kereszttüzébe agresszív és feszült rendezői stílusa miatt. Ez az...

THR Hírlevelek – Iratkozz fel a legfrissebb hírekért naponta!

THR hírlevelek segítségével közvetlenül az e-mail fiókodba érkeznek a legfrissebb hírek, elemzések és exkluzív tartalmak. Ha szeretnél elsőként értesülni a legfontosabb eseményekről, trendekről és szakmai újdonságokról, akkor érdemes feliratkoznod a THR napi...

Japán tartalomipari csoport, a CODA követeli az OpenAI-tól a jogvédett anyagok használatának leállítását

A japán tartalomexportáló szervezet, a Content Overseas Distribution Association (CODA), amelynek tagjai között megtalálható a világhírű Studio Ghibli is, hivatalos levelet intézett az OpenAI-hoz. Ebben felszólítják az amerikai mesterséges intelligencia vállalatot,...

Szállítmányozási cégek elleni kibertámadások: Hogyan védekezhetünk az RMM-eszközökkel végrehajtott árurablások ellen?

A szállítmányozási és fuvarozó vállalatokat célzó kibertámadások egyre gyakoribbá válnak, különösen az olyan távoli felügyeleti és menedzsment eszközök (RMM – Remote Monitoring and Management) révén, amelyek segítségével a támadók átvehetik az irányítást a rendszerek...